Views
6 years ago

Modulations 1

  • Text
  • Hatzis
  • Modulations
  • Vibraphone
by Christos Hatzis | Percussion Quartet

117 & Y & Y & Y ? Y Yœ.

117 & Y & Y & Y ? Y Yœ. œ œ œ œ œ. ppp cresc. poco a poco Yœ œ œ dim. poco a poco Yœ. œ œ œ œ œ. pp cresc. poco a poco ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. œ Yœ œ Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. Yœ œ œ Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. œ Yœ œ Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. Yœ œ œ ppp Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. œ œ œ œ œ. ∑ Yœ. Yœ. œ œ œ f ∑ œ œ œ ff ∑ r œ ‰ . r œ ‰ . 8 9 9 8 9 8 9 8 & Y ? Y Yœ œ œ dim. poco a poco ∑ Yœ œ œ ∑ Yœ œ œ ∑ Yœ œ œ ∑ Yœ œ œ pp ∑ ∑ ∑ ∑ ∑ 9 8 9 8 124 ‰˘ = ‰ = 261 & Y 8 9 & Y & Y ? Y G 8 9 9 8 9 8 Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ dim. poco a poco Y ≈ œ ≈ œ œ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ ppp cresc. poco a poco Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ dim. poco a poco ∑ Yœ œ Yœ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ ∑ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ Yœ ≈ œ œ ≈ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ ∑ œ Yœ Yœ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ ∑ & Y ? Y 9 8 9 8 Œ Œ Œ ff Yœ œ Yœ Y œ. œ. Œ ‰ Yœ œ Yœ ∑ j œ œ æ Œ Œ Œ Yœ œ Yœ Yœ æ ≈ r Yœ Œ ‰ Yœ Yœ Yœ œ Yœ Yœ œ œ œ œœ œ œ œ œ œœœ 128 & Y & Y & Y ? Y Y Y œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ppp cresc. poco a poco ≈ ≈ œ œ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ f dim. poco a poco Y Y œ œ œ œ œ œ œ œ œ pp cresc. poco a poco ∑ Y Y œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ≈ œ œ ≈ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ Y Y œ œ œ œ œ œ œ œ œ ∑ œ œ œ œ œ œ œ œ œ X œ ≈ œ œ ≈ œ ≈ j œ ≈ œ ≈ œ ≈ ppp Xœ œ œ œ œ œ œ œ œ ∑ 4 3 . 4 3 . 4 3 . 4 3 . 4 3 4 3 2× œ œ œ œ œ œ . f Œ ‰ œ ‰ . f . œ œ œ œ œ œ f ∑ . 16 11 16 11 16 11 16 11 & Y ? Y Œ Œ Œ œ æ ‰ Xœ æ Œ ‰ œ W æ œ W æ Wœæ Wœæ ∑ œæ j œ Wœæ Œ Œ Œ Y œ. œ. œ Xœ Yœ Œ ‰ . . œ œ Yœ Œ Œ Œ . . 16 11 16 11 PE118 – 10

? ? ? 132 & Y & Y & Y ? Y & Y 16 11 . 16 11 . 16 11 . 16 11 . 16 11 . 11 ? Y 16 . œ œ œ œ œ œ . Œ ‰ œ ≈ . . œ œ œ œ œ œ ∑ œ œ j Yœ . ∑ 3× . . . 16 10 10 16 10 16 10 16 10 16 10 16 . . . . . . œ œ œ œ œ œ . ‰. ‰ œ ≈ . . œ œ œ œ œ œ ∑ j œ . œ j Yœ . ∑ 5× . . . 16 9 . 16 9 . 16 9 . 16 9 . 16 9 . 16 9 . 7× œ œ œ œ œ . Œ œ ≈ . . œ œ œ œ œ ∑ . j œ œ j Yœ . . ∑ . 16 8 16 8 16 8 16 8 16 8 16 8 . . . . . . œ œ œ œ Œ œ œ œ œ œ j œ œ ∑ ∑ 3× j Yœ . . . . . . 16 7 16 7 16 7 16 7 16 7 16 7 . . . . . . œ œ œ œ ‰ ≈ œ œ œ œ œ r œ œ ∑ ∑ 9× j Yœ . . . . . . 16 6 . 16 6 . 16 6 . 16 6 . 16 6 . 16 6 . œ œ ‰ œ œ œ œ ∑ ∑ 4× j œ j œ j Yœ . . . . . . 16 5 16 5 16 5 16 5 16 5 16 5 138 & Y & Y & Y ? Y & Y ? Y 16 5 . œ œ 16 5 . ≈ œ 16 5 . œ œ 16 5 . ∑ 16 5 j . œ . 16 5 . ∑ 11× j œ j œ j Yœ . . . . . . 16 4 16 4 16 4 16 4 16 4 16 4 . . . . . . j œ œ j œ j œ ∑ j œ j œ j Y ∑œ 5× . . . . . . 16 3 16 3 16 3 16 3 16 3 16 3 . . . . . . r œ j œ . r œ r œ j œ j œ ∑ j Y ∑œ 16× . . . . . . Œ+ Ù = ‰ (Œ = 44) 4 2 ∑ ? 4 3 X œ œ œ œ œ œ œ œ Œ 4 4 2 ∑ ? p 4 3 Y˙. ˙. Y˙. ˙. Y˙ ˙ Œ 4 4 2 ∑ ? pp 4 3 Y . . . . Y . . . . Y . . . ‰. 4 œ. œ œ. œ. œ. œ œ. œ. œ. œ œ. 4 2 ∑ ? 4 3 p ∑ ∑ ∑ 4 4 2 ∑ ? 4 3 . X˙. . ˙. ˙ Œ 4 ˙. ˙. ˙ 4 2 ∑ ? 4 3 pp ∑ ∑ ∑ 4 ‰ = Œ+ Ù (Œ = 110) 145 & Y & Y & Y ? Y & Y ? Y H 4 4 4 4 4 4 3 œ Yœ œ Yœ f Ó Xœ 3 œ Yœ f ∑ ∑ ∑ ∑ œ Yœ œ œ Yœ œ Yœ 3 Xœ œ Yœ œ œ Yœ 3 œ œ Yœ f Œ Xœ Xœ Xœ œ Yœ f œ Yœ Yœ Yœ œ œ œ Y œœ œ˙ ˙ œ Yœ œ Yœ ∑ œ Yœ Xœ X˙ Xœ œ Yœ œ Yœ Xœ œ Yœ ˙ œ œ Yœ œœœ Xœ Yœ œ Yœ Xœ j œ ¿ ‰ ˙˙ Œ > fp Ó ? f œœœ Yœ Xœ Yœ f 3 6 ∑ fp f ˙˙ j ¿ ‰ Œ ˙ œ > j ˙˙ œ ¿ ‰ Œ > fp f ∑ œœ Yœœ Yœ j œ ¿ ‰ Œ Ó j œ ¿ ‰ Œ Ó j œ ¿ ‰ Œ Ó j œ ¿ ‰ Œ Ó j œ ¿ ‰ Œ Ó j œ ¿ ‰ Œ Ó œ PE118 – 11

Score Library

Hatzis Modulations Vibraphone