Views
6 years ago

Modulations 1

  • Text
  • Hatzis
  • Modulations
  • Vibraphone
by Christos Hatzis | Percussion Quartet

o o ~ o NOCTURNO Π= 48

o o ~ o NOCTURNO Œ = 48 1 soft mallet, 1 hard mallet for glissandi & Y Y 4 3 3 j œ W œ . ∑ p & Y Y 4 3 Œ . Œ j‰ œ œ pp p & Y Y 4 3 soft mallets ‰ j j œ . ˙æ œ ‰ ? Y Y 4 3 p ppp p Œ . ∑ & Y Y 4 3 Œ . Œ Œ œ pp ? Y Y 4 3 Œ . Œ Œ œ œ Œ Œ arco, l.v. sempre pedale sempre 3 j œ W œ ∑ Œ Œ ‰ ∑ œ œ Œ œ W œ W œ œ Œ j œ Œ ∑ œ pp j‰ œ p ˙æ j œ ‰ ppp p ∑ Œ Œ œ œ Œ Œ Xœ Xœ II Œ Œ ∑ Œ Œ ‰ ∑ œ œ Œ Xœ Xœ Xœ Xœ j 3 œ W œ Œ j œ Œ ˙æ ppp ∑ œ pp j‰ œ p j œ ‰ p ∑ Œ Œ œ Œ Œ Xœ Xœ Œ Œ ∑ Œ Œ ‰ ∑ œ œ Œ Yœ Yœ œ œ Œ j 3 œ W œ j œ ∑ Œ œ pp j œ ‰ p j œ ‰ ˙æ ppp p ∑ Œ Œ œ Œ Œ œ œ 1. Œ Œ ∑ Œ Œ ‰ œ W œ ∑ j 3 œ W œ Œ œ œ œ œ Œ j œ . . . . . . 8 & Y Y & Y Y & Y Y ? Y Y & Y Y ? Y Y 2. Œ œ œ Œ J X 3 mp ∑ Œ Œ ‰ œ œ œ œ œ W œ œ ∑ Œ Œ œ J mp Œ ∑ œ pp j œ ‰ p ˙ æ J œ ‰ pp p ∑ Œ Œ œ Œ Œ œ œ Œ Œ œ X œ J 3 damp ¿ noteheads Œ ¿ Œ Œ Œ ‰ ∑ œ œ Œ œ œ Wœ Wœ Œ œ J mp Œ ∑ œ pp j œ ‰ p ˙ æ J œ ‰ pp p ∑ Œ Œ œ Œ Œ Wœ Wœ Œ Œ J œ W œ Œ ¿ Œ Œ Œ ‰ ∑ œ œ Œ ~ & Y Y Œ Œ J œ W œ ∑ Œ Œ J œ 3 W œ ∑ Œ Œ j œ W œ & Y Y 3 3 p Œ ¿ Œ Œ j œ œ ‰ ∑ Œ j œ œ ‰ ∑ pp p pp p & Y Y X œ W œ ‰ J œ ˙ œ æ æ æ J ‰ Œ Œ ‰ J œ ˙ Xœœ Œ Œ ‰ j ˙˙æ æ œ p mp pp p mp pp p ? Y Y ∑ ∑ ∑ ∑ ∑ & Y Y Xœ ˙ Œ Œ œ œ ˙˙ œ œ ˙ Œ Œ ? Y Y œ œ œ p œ œ œ œ Œ ∑ œ W W ˙˙ œ ∑ Yœ Y ˙˙ 16 Xœ Xœ Xœ Xœ Œ 3 œ J mp Œ æ ˙. pp Œ œ æ ∑ œ pp ˙ ˙˙æ pp ∑ Œ Œ œ œ Ó ∑ œ pp Œ Œ œœ j œ ‰ p pp ∑ j œ ‰ p œ œ Œ W ˙ æ . ˙. œ œ ∑ œ pp ˙ p œ W˙ œ W˙ ˙. æ œ œ œ ∑ ∑ ∑ ˙ œ œ j œ ‰ p mp œ œ æ ˙ . ˙. ∑ ∑ ∑ ∑ ∑ Œ œ pp Y . ˙. æ ∑ Œ Œ Yœ Œ Œ j œ ‰ p œ œ ord. 3 Œ Œ œ œ œ mp ∑ Xœ æ Yœ æ Wœ æ p W˙ Xœ æ æ ˙æ ∑ œ æ PE118 – 12

d o n 25 & Y Y & Y Y & Y Y ? Y Y J 3 3 3 œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Œ œ ppp œæ Wœ ∑ (arco) Xœæ 3 œ œ œ Œ ppp œa Œ p Xœ 3 œ œ œ mp Œ Yœæ œ ∑ 3 3 3 œ œ œ œ œ œ œ œ œ Œ Œ œ ppp œ@ Wœ X œ @ Xœ Y œ @ œ ∑ 3 3 œ œ œ Œ œ œ Yœ ppp mp œa Œ p Œ œ@ œ Y œ @ œ œ œ ∑ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 3 3 3 pedale sim. Œ Œ œ ppp œ Xœ Y œ @ œ W œ Xœ ∑ œ œ œ Œ 3 ppp œa Œ p W œ @ Wœ 3 œ œ Xœ mp Œ œ @ 3 œ œ œ Wœ ∑ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 3 3 3 Œ Œ œ ppp œ @ Yœ œ @ Yœ ∑ œ @ Xœ & Y Y ? Y Y ∑ ∑ œ œ Wœ æ Œ œ W æ Œ ∑ ∑ œ œ œæ X Œ œ Xæ Œ ∑ ∑ œ œ œ œ æ œ œ æ Œ Œ ∑ ∑ 32 ~ & Y Y œœ œŒ œ œ 3 3 œ œœœœœœœœœ œœœŒ œœ œœœœœœœœœ œ œ œ Œ 3 3 3 3 œ œ œ 3 œ 3 3 3 3 3 ppp mp ppp mp ppp mp & Y Y œa Œ Œ Œ Œ œ œa Œ Œ Œ Œ œ œa Œ Œ p ppp p ppp p & Y Y Y œ @ j œ œ œæ . œæ Wœæ Xœæ Xœæ Yœæ œ æ œæ Wœæ œæ œ @ œ @ @ J œ œ ‰ æ ? Y Y ∑ ∑ ∑ ∑ ∑ & Y Y œ œ Œ œæ œæ œ æ œœ œ. ‰ Œ Œ œ œ œ. ‰ æ æ æ æ æ œ ? Y Y Wœ W œ œ œæ Œ ∑ æ œ Wœ Wœ œ œ æ Œ Œ Œ ‰ œ J Wœ W Xœ Xœ Yœ œ œ Xœ Xœ Yœ œ œ J 3 œ œ œ œ œ œ œ œ œ 3 3 3 Œ Œ œ Ó ˙. æ ppp cresc. poco a poco œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ppp cresc. poco a poco œ ∑ œ œ œ œ œ œ ppp œæ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ 38 & Y Y ~ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œœ œ œ œ œ œ œœ œœ œœ œœ 3 3 3 3 3 3 3 3 3 pp f & Y Y take mallets œa Œ Œ ∑ ∑ p & Y Y ˙æ. ˙ . Y˙. ˙ æ X æ œ@ œ . W˙˙˙ œœ æ ˙æ @ æ æ ? Y Y f ∑ ∑ ∑ & Y Y œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ Wœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ ? Y Y Yœ Yœ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ f œ œ œ PE118 – 13

Score Library

Hatzis Modulations Vibraphone